2014. június 4., szerda

Megérkeztem / I arrived

Délelőtt 11 órakor szállt le a gépem az Incheon Nemzetközi Repülőtéren. Az út egész jól telt, habár egy percet nem sikerült aludnom :( Pestről 40 perces késéssel indult a járatom Frankfurtba, ezért leszállás után a gép aljánál várt két hölgy, akik külön kocsival átvittek a Szöulba tartó repülőhöz.

A szöuli reptéren barátom nővére várt rám, welcome snack-et is kaptam :)


Miután megérkeztünk Daejeonba, még jó ideig nem jutottam haza.

Elmentünk vacsorázni. Már nagyon hiányoztak a koreai ételek. Listát készítettem arról, hogy ebben a pár napban mit szeretnék enni, úgyhogy eszerint döntöttünk az alábbiak mellett:

Tteokbokki (떡볶이) - Az örök kedvencem

Fishcake leves (오댕국)

Szunde (순대)

És mindenféle finomság kisütve, pl. Mandu, királyrák

Mostanra átestem a holtponton, és úgy érzem, hogy nem tudok elaludni, pedig itt lenne az ideje! Holnap korán kelünk, mert barátom szülei épp most vannak költözködés közepén, ezért pakolunk kell majd, és holnap elméletileg már az új helyen alszunk. Nagyon kíváncsi vagyok a lakásra, annyit már tudok, hogy az egyik fürdőszobában kádat helyeztek el, a másikban pedig van zuhanykabin!! Ez egy nagyon nagy dolog, hiszen a régebbi építésű házakban nincs külön zuhanyzó rész kialakítva, csak beállsz a fürdőszoba közepére, és megy a víz mindenhova... Elég furcsa megoldás, de gondolom, hogy a helytakarékosság érdekében kénytelenek voltak az emberek kitalálni valamit.

Vacsora után már vásárolni is elmentünk a kedvenc kozmetikai boltomba. Gyorsan beszereztem azokat a dolgokat, amelyeket használni szoktam..


Jó kis nap volt a mai, és szinte hihetetlen felfogni, hogy a világ másik felén vagyok, egy teljesen más kultúrában, mint a miénk, más emberekkel, mint akik otthon vannak. Feltétlenül ajánlom mindenkinek, hogy életében legalább egyszer látogasson el Ázsia valamely országába, érdemes felfedezni ezt a különleges világot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése