2013. február 17., vasárnap

Újra Koreában

Tegnap délben megérkeztem Koreába. Most KLM-el utaztam, nagyon jól éreztem magam végig. Egy Japán lány ült mellettem, aki, habár egész úton egymáshoz sem szóltunk, leszállás után megkért, hogy csináljunk együtt egy fotót xD

Yesterday at noon, I finally arrived to Korea. I was flying with KLM this time, I had a nice trip. A Japanese girl was sitting next to me and even we didn't really talk a word to each other during the whole flight, she asked me to take a photo together after we landed.

Az Amszterdam-ból Szöul-ba tartó gépem
My plane from Amsterdam to Seoul

A barátom apukája jött értem a reptérre. Daejeon-ba tartva el is aludtam, így egész jól bírtam az iramot estig. Finom koreai vacsorával kedveskedtek nekem a szülők, a kedvenceimet is elkészítették, például a tteokbokki-t.

My boyfriend's father picked me up at the airport. While going to Daejeon, I fell asleep so I could make it until the evening. His parents made me a delicious Korean dinner, my favourites e.g. tteokbokki.

Vacsora után még terveztünk egy sétát a környéken, mivel új helyre költöztek, ezért szerették volna megmutatni, de hirtelen olyan fáradtság tört rám, hogy csak az ágyamig sikerült elmennem :)

We were planning to walk around the neighbourhood after dinner. They have moved into a new area and wanted to show me around but I was exhausted and I only made it until my bed :)

A mai nap nagy részét a templomban töltöttük. Utána elmentünk a belvárosba mászkálni.

We spent the day in the church. After that we explored the downtown area.

A templomnál
At the church

Esti fények
Evening lights

Street food

A barátom nővérével
My boyfriend's sister
Holnap a DMZ múzeumot és Szöul belvárosát tervezzük meglátogatni.

Tomorrow we are going to visit the DMZ museum and Seoul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése