2012. augusztus 13., hétfő

Jeju Sziget - Érkezés


Megérkeztünk a Jeju szigetre. A repülőgépünk a Cheongju Repülőtérről indult, ami egy nagyon kis pici repülőtér, 40 percnyire a mi városunktól, Daejeon-tól.


Egy pillanat alatt becsekkoltunk és be is mentünk, hogy a kapunál várjuk az indulást.

Ez volt a váróterem :D

A "Duty Free Shop" xD

A Jeju Air egyik gépe

Párpóló :)

Kint szakadt az eső, úgyhogy ez volt a legjobb kép, amit készíteni tudtam


A repülőgép egyébként egy Airbus A321-200-as volt, amely 185 utasülést tartalmaz és ez mind meg is telt. A légiutas kísérők aranyosak voltak. Az út csupán 40 percbe tellett, így csak üdítőt szolgáltak fel.

Leszállás Jeju-n

A Jeju repülőtér

A repülőtérről kiérve felszálltunk egy buszra, ami elvitt minket egy autókölcsönzőbe. Mivel elég nagy távolságokat tervezünk megtenni, ráadásul a szállásunk a sziget másik oldalán van a repülőtérhez képest, ezért ez feltétlenül szükséges volt. Végül is egy, akár 10 személyesre is átalakítható kocsi mellett döntött a barátom családja, mert ugye alapból hatan vagyunk, plusz a csomagok.

Egy apartmant béreltünk ki, van 2 szoba, fürdőszoba és a nappali, amerikai konyhával. Csak az egyik szobában van ágy, a többi helyen a hagyományos földön alvásra van lehetőség. Az ágyat nekem ajánlották fel, gondolták, hogy ehhez vagyok szokva, így biztos kényelmesebb lesz. Átakartam adni a helyet a barátom szüleinek, de ők mondták, hogy nekik kényelmesebb most a föld, az ágyon amúgy is fáj a hátuk. Úgyhogy végül elfogadtam, takaros kis szoba, franciaággyal és még egy fésülködőasztalkám is van :D

A ház

A kertünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése