2012. augusztus 8., szerda

Trick-Art múzeum és a tipikus utcakép


A délutánomat ismét Sueyeon-nal töltöttem, sajnos most utolsó alkalommal, mert vége a szabadságának, így nem nagyon lesz ideje. Ma az Expo Science Park-ot látogattuk meg, amin belül helyezték el a Trick Art múzeumot, vagyis egy múzeumot tele 3D-snek látszó alkotással. Persze mielőtt bementünk volna, egy kicsit sétálgattunk a parkban. Ezen a helyen rendezték meg az 1993-as világkiállítást. Hallottam, hogy most tervezgetik, hogy egy Lotte World-höz hasonlító vidámparkot nyitnak itt, mivel nincs igazán kihasználva a terület. A múzeumi belépő egyébként 12000WON, vagyis kb. 2400Ft volt.




Marie Curie-vel :)

A nagy forróságra való tekintettel, elég hamar bevetettük magunkat a múzeumba. Szerencsére nem volt túl sok ember és azok nagy része diák volt.

Rengeteg jó pofa kép készült, megpróbáltam összeszedni azokat, amelyek nekem a legjobban tetszettek. Sajnos a világítástechnika elég gyenge volt, ezért egy fotószerkesztő programmal próbáltam kicsit javítgatni a képeken.





Ezt meg a barátomnak küldöm, aki holnap indul Koreába ^^

Amikor hazaértem, gondoltam, hogy készítek pár képet a környékről, de ebben a sorozatban van olyan is, amit nem errefelé fotóztam.

Ezt a képet például az autóból lőttem. Nagyon sokszor lehet látni, hogy idős emberek így árulnak apróságokat az utcán. Kérdeztem a barátom nővérét, hogy ezek az idősek rá vannak erre szorulva?, de azt mondta, hogy nem, ők igenis akarnak dolgozni. Én nem vagyok ebben olyan biztos. Elég rossz, hogy ázsiaiként a háromnegyed életedet ledolgozod, már ha elakarsz érni valamit és még így öreg korodra sincs megállás :(

Ez a házunk melletti bolt. Sajnos itt nincs Family Mart, GS25, vagy egyéb ilyen jobbféle kisbolt, úgyhogy marad ez. Bent nem mertem fotózni, mert nagyon néztek, amikor elővettem a telefonom, de hát el tudom mesélni. Tulajdonképpen minden egymás hegyén-hátán van, ahol akad egy kis hely, oda valamit leraknak, kiraknak, tehát kis folyosókon lehet csak közlekedni :D Egy ugyanilyen bolt egyébként volt a hostel mellett, amiben laktam Szöulban, amikor először jártam Koreában, tehát ez itt egy elég általános dolognak tűnik.
 


Amire pedig még így sem jutott hely a boltban, az kikerült a bolttal szemben levő részre :D

A másik oldalra nézve, pedig ez a kép fogad, kora reggeltől késő estig tartó piac.

Tovább nézelődve...

A kábelrendezés az egyik kedvencem. Habár az újabb helyeken, már a föld alá vezetik, a legtöbb helyen még megmaradt az összevisszaság. Lehet, hogy ezért olyan gyors az internet? :D


Az apartmanok közelében mindig vannak kirakva sporteszközök, amelyeket ingyen lehet használni, van például szobabicikli, taposógép, stb... Ez azért is jópofa, mert nem nagyon van az embereknek idejük edzőterembe járni, így viszont, ha nagyon akarod, megoldható egy kis mozgás mindennap. Esténként ezekért a gépekért megy a harc az emberek között.

A házunk mögött van ez a kis pavilon. A képen idős hölgyek játszanak egy tradicionális, eredetileg Kínából származó játékot, itt Koreában úgy hívják, hogy Baduk. Részletesebb leírása a játéknak itt található.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése