2018. január 23., kedd

Irány Dél-Korea


Ismét eljött az utazás ideje, természetesen most is izgulok, hogy minden rendben menjen, ne zuhanjon le a repülőm, meg ezek a mindennapi dolgok :D

A repülési útvonalam: BUD-MUC-ICN

A régi útlevelemet nézegetve és a koreai pecséteket számolgatva rájöttem, hogy most megyek ki 10. alkalommal. Úgyhogy ez egy jubileumi utazás lesz, ezért biztosan nagyon jól fogom érezni magam! :)


Azt hiszem most már itt az ideje annak, hogy rongyosra hallgassam a Girl's Generation & Super Junior Seoul Song című számát. Ez már afféle hagyomány nálam a koreai utak előtt. Emlékszem, amikor a legelső utazás előtt csillogó szemmel figyeltem a videoklipet. Arra meg még jobban emlékszem, hogy miután 3 hét alatt bejártam Szöult, hihetetlen élmény volt újranézni és megállapítani, hogy "ott is voltam... meg ott is"!!! :)

Ismét a férjem nélkül utazom majd, de lesz annyi könnyebbségünk a szülőkkel, hogy a nővére, aki azért egy picit beszél angolul, ott lesz velünk Daejeon-ban.

Sok mindent kértek a szülők, ezért most sem üres kézzel megyek. Azt szeretem a legjobban, ha van konkrét kérésük, mert így biztos lehetek benne, hogy olyan dolgokat veszek, amire tényleg szükségük van. A bőröndöm legviccesebb tartalma az 60db 10-es csomagolású zsebkendő. Remélem a határon nem kapcsolnak le, mert esetleg túllépem a megengedett zsebkendő limitet :D Az a helyzet, hogy kint csak nagyon vékony anyagút árulnak, ami rögtön szétolvad a kezedben orrfújás közben...

Most megyek pakolni... Kintről jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése