2018. január 26., péntek

Koreai hétköznapok | Baba fotózás


Az első éjszaka sikerült 3-kor megébrednem és persze utána pár óráig nem tudtam visszaaludni. A napom nagy része ezért alvással telt, de délután elkísértem a sógornőmet a kisbabája 50 napos fotózására. Igen, ilyen is van már! :D

Még a várandóssága alatt befizettek egy csomagra, amiben benne van a terhesség utolsó heteiben egy fotózás, születéskor készült fotók, az 50 napos és a 100 napos forduló dokumentálása. Egy nagyon igényes stúdióba látogattunk el, a személyzet aranyos volt. A fotós asszisztense végig bohóckodott a kamera mögött, így Mina-t sikerült rábírni a mosolygásra. Az elkészült képeket 20 perc múlva megkaptuk, a sógornőm megengedte, hogy egy párat nektek is megmutassak! :)




Egyébként nagyon jól megvagyok a gyerekekkel, a nagyobbik - Minjae - kifejezetten oda van most értem, mindig az én kezemet akarja fogni, az én ölembe akar ülni és mellettem akar enni :D Nagyon édes!

Had mutassak be nektek egy koreai kínzóeszközt. Fürdőszobai papucsnak álcázzák, de tudnotok kell, hogy a tüskék a papucs talprészénél annyira szúrnak, hogy az ember pár perc múlva nem érzi a lábát. A fürdőbe illetlenség bemenni mezítláb, vagy a saját papucsodban, mindenki ebbe lép bele. A koreaiak szerint a talprész a "másszázsi" (masszázs :D) funkció... Azt hiszem nagyon eltérő véleményünk van erről!


Ismét sikerült nagyon hideget kifognom, épp beszéltük a sógornőmmel, hogy szinte mindig extrém időjáráskor érkezem, nyáron a legmelegebb, legpárásabb, télen pedig a leghidegebb idő fogad. A szülők egyébként szóltak előre, meg én is láttam az előrejelzést, de erre mégsem tudsz kellően felkészülni lélekben. A reptérről kilépve olyan hideg fogadott, hogy az ujjaim egy perc alatt lefagytak, utána pedig két óra alatt olvadtam ki. 


Így telt hát az első teljes napom Koreában.

Este rendeltünk édes szószos és szója szószos csirkét... Még mindig ez az egyik nagy kedvenc! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése