2012. július 13., péntek

Baskin-Robbins

A Baskin-Robbins egy, a világ sok táján fagylaltot értékesítő üzletlánc, a Dunkin's család tagja. A barátom szülei ma is mentek templomba, én meg egyedül maradtam a Nővérrel. Úgy gondoltuk, meglepjük a szülőket egy kis fagylalttal és fánkkal, bevásároltunk tehát a Dunkin Donat's-ban és a fent említett Baskin-Robbins-ban. Fagyiból, egy "family pack" nevő bödönt kértünk, amibe 6 gombócot lehetett összeválogatni, a 31 féle íz közül. Ez a bödön méret 16800WON, vagyis majdnem 3500Ft-ba került. Azért ez döbbenetes!

A vicc az egészben, hogy amikor hazajöttek, egy Dunkin Donat's-os és egy Baskin-Robbins-os szatyor volt a kezükben, ugyanis ők is úgy gondolták, hogy meglepnek majd minket :)

A boltban lefotóztam a fagylalt tortákat. Ugye milyen jól néznek ki? ^^



Végül ma készítettem el a gulyáslevest. Nagyon finomra sikerült, ők is teljesen oda voltak érte! Mindenki 2x szedett, jó mondjuk az nálunk annyi, mintha egy rendes tányérnyi lenne, itt ugye a pici tálkákból ettünk...:) A rozskenyeret fogyasztottuk hozzá, nagyon szuper volt, büszke vagyok magamra! ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése