2012. július 10., kedd

Nyelvóra és Mr. Mu

Nagyon izgatott voltam a mai nap miatt, hiszen a nyelvkurzus, amire jelentkeztem ma kezdődött. Nos, nagyon nagy csalódás volt. Úgy reklámozták, hogy ez az egyetlen hely, ahol a tanórák angol nyelven folynak, ezért jelentkeztem ide, de ezt már az előző bejegyzésben kifejtettem. Amikor bementem, csak egy diák ült bent és koreaiul beszélgetett a tanárnővel. Mondtam, hogy valószínűleg rossz helyen járok, ugyanis én a kezdő csoportot keresem. Mondta a már bent ülő diák, hogy jó helyen járok. A tanárnő nem szólalt meg angolul, csakis koreaiul magyarázott mindent. Megmondom őszintén, hogy majdnem elbőgtem magam. Miért ígérnek olyat, amit nem tudnak betartani? Nagyon rosszul érintett a dolog. A barátom szüleinek is elpanaszoltam, és azt mondták, hogy nyugodtan kérdezzek tőle sokat. Ezzel az egyetlen probléma hogy, amikor kérdeztem valamit, azt is koreaiul kezdte el magyarázni.

Az óra után elmentünk edzeni és úszni. Jól esett, hogy ott egy kicsit levezethettem a feszültséget. Mondjuk az picit zavart, hogy folyamatosan mindenki engem figyelt, de valahol ösztönzött is, hogy bírnom kell :)

Vacsorára egy vietnami specialitást ettünk. Rizspapírt kellett forró vízbe mártani, majd a tányérodra rakni. A víztől felpuhult. Erre pakoltunk húst és rengetek zöldséget, majd egy batyuba összetekertük. Isteni finom volt!! :)





Vacsora után elmentünk egy éjszakai kirakodó vásárba. Voltak különböző játékok is és sikerült lőnöm magamnak egy koreai retket! :D Nagy divat Koreában, egész pontosan Mr. Mu-nak hívják őket, különböző dizájnnal készülnek. (Mu=retek) Olvastam a neten, hogy ez olyan, mint Japánban a Hello Kitty :D Az enyém nem a legszebb darab, de azért örültem neki, hogy megnyertem :)





Magyarországon, a barátomnál van egy Mr. Mu-nk, ő azért egy picit aranyosabb :)






3 megjegyzés:

  1. Szegénykém! Sajnálom, hogy így elrontották a koreai nyelvtanfolyamodat. Remélem legalább kínosan érzik magukat, vagy valami... Én reklamálnék a helyedben, vagy átmennék máshova.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerinted kínosan érzik magukat? :D Szerintem fel sem fogják... Meg nem is érdekli őket! Reklomáltam, de hiába, ez van. Mindegy, próbálom a legjobbat kihozni a dologból! :) You know~~!! Fighting~ ^^

      Törlés
  2. Szurkolok neked!
    Ha nagyon felbosszant, kérdezz tőle valamit angyali mosollyal magyarul!:))))))

    Don't give up! és Fighting!:)

    VálaszTörlés