2012. július 6., péntek

Etude House

Az Etude House, egy kozmetikai termékeket értékesítő bolt. Régen inkább Missha párti voltam, de mostanság az Etude House termékei nyerték el a tetszésemet. Nagyon fiatalosak, frissek és sokat adnak a dizájnra. Ez önmagában nem jelentene semmit, de én úgy érzem, hogy a termékek minősége is rendkívül jó. Másképp nem is nagyon értékesíthetnék Koreában :)

A SHINee és a 2NE1-ban lévő Dara a reklámarcuk, velük készítettek egy dalt és reklámfilmet is, ami a boltban lévő tv-n folyamatosan megy :) Tegnap ott vásároltam és már kívülről fújom a számot :D Jó nem mintha annyira bonyolult lenne...:)

Itt megnézhetitek: SHINee&Dara: Etude House Song

A barátom nővérével mentünk el a boltba és egy jó ideig ott válogattunk a kincsek között. Végül is ezeket vettük nekem:



Amit imádok a koreai kozmetikai boltokban, hogy egy csomó ajándékkal ellátnak, a vásárolt összeg függvényében. Kaptam egy rózsaszín ajak alakú kispárnát és rengeteg tesztert, például BB krém-ből és testápolóból. Így aztán tényleg azt érzi az ember, hogy jó üzletet csinált :D

Vásárlás után beültünk az Angel in-us Coffee kávézóba. Egy iszonyatosan finom Epres Shake-et ittam. Lehetett érezni, hogy igazi gyümölcsből készült, nem pedig porból. A McDonald's-os epres shake eddig nagy kedvencem volt, de ezután majd átgondolom...:)

Sajnos nem volt nálam fényképezőgép, hogy megörökítsem, úgyhogy a honlapjukról szedtem le egy képet.



A kávézók egyébként nagyon népszerűek Koreában. Azért, hogy ne kelljen a kiválasztott ital készítését végigállnod, adnak egy kis elektromos jelzőt, ami elkezd rezegni és pirosan villogni, ha kész a rendelésed.




1 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy Dara meg a SHINee "együtt" dolgozott. Mondjuk nem sűrűn vásárolok koreai kozmetikumokat. :D
    Ez a rezgős dolog például működik itthon a Vapiano olasz étteremben a Deákon is! Meglepő :P

    VálaszTörlés