2012. július 3., kedd

Online check-in

Amikor először hallottam az online check-in fogalmát, annyira misztikusnak tűnt, nem tudtam, hogyan működik a dolog. Hiába olvastam el lépésről lépésre a leírását, izgultam, hogy valamit elrontok. Mióta először kipróbáltam, azóta mindig ezt a módját választom a becsekkolásnak :)




A Lufthansa esetében, már 23 órával a géped indulása előtt el tudod intézni, de ez légitársaságonként változik.

Nem kell mást tenned, csak belépni az erre kialakított oldalra, azonosítani magad a neved és a foglalási számod/jegyszámod segítségével. Ezután be kell írnod még néhány adatot, például az útlevél számod, ha ezt eddig nem tetted meg. Általában, ilyenkor még van üres hely a gépen, akár le is cserélheted az ülőhelyedet. Ezek után jön a beszállókártya nyomtatása, erre több lehetőséged is van. A legajánlottabb, az "otthon nyomtatás", de ha ez nem megoldható, akkor sincs probléma, mert a repülőtéren, közel a check-in pultokhoz vannak automaták, ahová, ha beírod a foglalási számodat, akkor ott helyben kinyomtatja neked. Arra felhívnám a figyelmet, hogy ez az automata nem egyenlő azokkal a kis gépekkel, amik a check-in pult előtt vannak, azok a "gyors check-in"-t szolgálják. Szintén egy választható opció, hogy a telefonodra kéred a beszállókártyát. Én ezt soha nem merem kockáztatni, tudván, hogy a technika kiszámíthatatlan, a telefon lefagyhat, elromolhat, lemerülhet stb., ami elég ciki ebben a helyzetben!





Azért is megéri online becsekkolni, mert a csomagodat egy külön erre kialakított, úgynevezett "Online check-in baggage drop-off" pultnál adhatod le, ahol a sor általában mindig rövid, mivel sokan nem mernek még belekezdeni az online check-in-be. Egyszerűen csak oda mész, megmutatod az útleveled és a kinyomtatott beszállókártyád, leadod a bőröndöd és már mehetsz is! :)

Holnap 15.00-kor megy a gépem, úgyhogy ma 16.00-kor már be tudok csekkolni. Nagyon várom a holnapi napot! ^___^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése