2012. július 6., péntek

Yangnyeom Chicken, Mozi, Világkiállítás

Ma "Yangnyeom Chicken"-t (jángnyom csikin) rendeltünk magunknak ebédre. Ezt is nagyon szeretem. Télen, mikor kint voltunk próbáltam ki először. Hmm... Nagyon nagyon jó!!!!! Általában csirkecomb, mell és szárny, koreai módon elkészítve. Tulajdonképpen, egy édeskés szósszal van leöntve, amit úgy hívnak, hogy yangnyeom. Nem szokták főételként fogyasztani, de mi nem voltunk olyan éhesek, úgyhogy ez is elég volt. Ezenkívül rendeltünk még szója szószos csirkét is, és kaptunk hozzá egy ajándék doboz apró kockákra vágott retket! :)



A mai fő program végül is mozizás volt. A barátom apukájának a nővérének a lányával! :D Mivel 1 évvel fiatalabb nálam, ezért úgy hív, hogy "unnie" (ánni -> nővér). Úgy örülök, hogy valakinek én is az ánnija vagyok, nem csak én mondom mindig :D A holló című filmet néztük meg. Én elég ijedős vagyok, de ezt a filmet nem tartottam annyira szörnyűnek, ennek ellenére ott sikongattak mellettünk néhányan. Ettünk popcorn-t is, 4 féle íz közül lehetett választani. (sós, karamellás, hagymás és sajtos) Mi hagymásat és sajtosat kértünk. Elválasztották a bödönt középen, egyik oldalra ment a sajtos, a másikra pedig a hagymás :)




A jegyárak nem vészesek, a felnőtt 8000WON-ba került (~1600Ft), diákoknak pedig itt is jár kedvezmény.

Mozizás után még körbementünk a bevásárlóközpontban egy kicsit. Vettem magamnak 4 nagyon aranyos hajráfot és egy dolgot, amit nem tudom, hogyan fordíthatnék le. A lényege, hogy a telefonon lévő jack dugóba lehet bedugni, így védi a portól és még cuki is! :)





Holnap reggel pedig nekivágunk a Yeosu Expo-nak, vagyis a Yeosu nevű városban lévő világkiállításnak. Úgy volt, hogy a gyorsvonattal megyünk (KTX), de a barátom nővére azt mondta, hogy inkább ne kényelmetlenkedjünk, menjünk el autóval. Nekem végül is mindegy, de nagyon várom, mert már hónapok óta szemeztem a kiállítással :)

1 megjegyzés:

  1. Japánban is van karamellás popcorn! Mondjuk én teljesen jól megvagyok itthon a sóssal, de azért a tudat, hogy választhatnék mást is, az jobb lenne :D
    Akkor most már neked is van szuper cuki dugód XD

    VálaszTörlés