2012. július 12., csütörtök

Sűrű nap volt a mai...

Most már nincs erőm hosszú blogbejegyzést írni, mivel itt már éjjel 3 óra van. Előzetesben annyit mondanék, hogy mozgalmas napom volt és nagyon jól éreztem magam. Először is elmentem a nyelvtanfolyamra. Ma már sokkal jobban ment, mert sikerült egy-két nyelvtani dolgot tisztáznom magamban, plusz már az ABC-t is sikerült megtanulni, így még, ha vontatottan is, de elkezdtem érteni, hogy mit írnak le elém :)
Aztán voltam egy papír-írószer boltban... Hát ez maga a mennyország ;) Tele cuki dolgokkal! Ezután el akartunk látogatni a barátom nővérével, unokatesójával és a nővér egy barátnőjével manikűröztetni, de sajnos tele voltak foglalással, ahová menni szerettünk volna. Ezért jött egy kis baseball, mint a filmekben... Majd ismét a bowling teremben találtam magam... Aztán a következő pillanatban már a híres koreai karaoke, a norebang falai között énekeltünk... Nagyon jó élmény volt ^^

Holnap képekkel és élménybeszámolóval jövök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése